Hyppää pääsisältöön
Palvelut
Liikennetilanne
Palauteväylä
Junalähdöt
Drone-palvelut
Digitraffic
Digitransit
Reittiopas
NAP
Tietoa meistä
Fintraffic lyhyesti
Liikennevisio 2030
Strategia 2023-2027
Fintrafficin toimintaympäristö
Fintrafficin tarkoitus
Fintrafficin keinot
Fintrafficin tavoitteet eri liikennemuodoissa
Fintrafficin arvot
Tavoitteita hallituskaudelle 2023-2027
Näkökulmat hallitusohjelmaan
Fintrafficin hallitusohjelmatavoitteet
Taustaa hallitusohjelmatavoitteisiin
Hallinto ja johtaminen
Tytäryhtiöt
Yhteystiedot
Fintrafficin tarina
Hankinnat
Liikennemäärät
Maantieliikenteen raportit
Tieliikennemäärätiedon tuottaminen
Taloustiedot
Vastuullisuus
Turvallisuus
Ympäristö
Ihmiset
Talous
Eettinen ilmoituskanava (Whistleblowing)
Medialle
Uutishuone
Fintraffic Podcast: Tietoa liikenteeseen
Vuosikertomukset
2023
2019-2022
Fintrafficin kehittäjäkumppanit
Lennonvarmistus
Lyhyesti lennonvarmistuksesta
Lennonvarmistuksen strategia
Lennonvarmistuksen kärkihankkeet
Lennonvarmistushankkeiden EU-rahoitus
Palvelumme
Palveluehdot
Lennonvarmistuspalvelumaksut
Ilmailutiedotus
Dronen lennättäjille
A2-lisäteoriakoe
Lentoesteet
Ilmatilan varaajille
Lentoon 2022 webinaari
Lennonvarmistus
Radioliikenne
Lennonneuvonta
Lentopelastuskeskus
Ilmatilanhallinta
Tekninen lennonvarmistus
Kansainvälinen toiminta
Vuosikertomus
Avia College
lennonjohtajaksi
Yhteystiedot
Yhteystiedot
Asiakaspalaute
Raideliikenne
Lyhyesti raideliikenteenohjauksesta
Raideliikenteenohjauksen strategia
Vuosikertomukset
Raideliikenteenohjauksen strategia
Rautatieliikenteenohjaus
Liikenneohjaajakoulutus
Kapasiteetinhallinta ja liikennesuunnittelu
Materiaalit
Liikennesuunnittelun yhteystiedot
Matkustajainformaatiopalvelut
Käyttökeskustoiminta
Tietojärjestelmät
JETI
Ohjeet
KUPLA
Ohjeet
Usein kysyttyä
Tiedotteet
LIIKE
Ohjeet
RUMA
Tiedotteet
Käyttäjät ja käyttäjätunnukset
Web-sovellus
Mobiilisovellus
Koulutusaineisto
Koulutussovellus
Häiriötilanteet ja varajärjestelmät
FAQ - usein kysyttyä
Tietosuojaseloste
Liikenteenharjoittajan tekniset rajapinnat
Yhteystiedot
Tieliikenne
Lyhyesti tieliikenteenohjauksesta
Tieliikenteenohjauksen strategia
Tieliikenteenohjauksen palvelut
Automaattivalvonta
Avo-osuus
Liikennevalot
Liikenteenmittaus
Liikenteenohjaus
Rajanylityspaikat
Tiesää
Tunnelit
Hankkeet ja kehittäminen
Vuosaaren tietunnelin teknisten järjestelmien uusinta
Yhteystiedot
Meriliikenne
Lyhyesti meriliikenteenohjauksesta
Meriliikenteenohjauksen strategia
Alusliikennepalvelut
Ilmoita purjehduskilpailusta ja muista tapahtumista
Turvallisuusradio
Tietosuojaseloste
Kansainvälisten merialueiden valvonta
Radionavigointipalvelut
Master's Guide
Keskukset
Hankkeet ja kehittäminen
Maritime Data Space (MDS)
eVäylä
Merenkulun tiedonhallintajärjestelmä NEMO
MaDaMe
Sustainable Flow
ORMOBASS
DigiMar
Päättyneet hankkeet
Yhteystiedot
Anna palautetta
Tallennepyynnöt
Hyödyllisiä linkkejä
Liikenteen dataekosysteemi
Ajankohtaista
Liikenteen dataekosysteemin keinot ja hyödyt
Liikenteen dataekosysteemin sääntökirja
Mukaan dataekosysteemiin
Työryhmät
Fintrafficin rooli
Tapahtumat
Liikenteen ja logistiikan digikuuri 2023
Developer Day 5/2023
Fintraffic Developer Day 2022
Liikenteen dataekosysteemin vuosi 2021
Julkaisuja
Datatalous luo satojen miljoonien eurojen arvon liikenteessä Suomessa
Logistiikan digitalisaatio
Liikenteen data- ja kehittäjäpalvelut
Fintraffic Mobiili
Fintrafficin datapalvelut
Miksi hyödyntäisin Fintrafficin dataa?
Näin hyödynnät Fintrafficin dataa
Tuo datasi tarjolle Fintrafficin alustoille
Datakatalogi
Käyttöehdot
Staattiset tietoaineistot
Tiedon tuottajien ohjeistukset
Liikennetietoa helposti omiin kanaviisi
Opas.matka.fi – pysäkkinäkymät
Opas.matka.fi – reittihaku
Fintraffic Junalähdöt -palvelun aikataulunäytöt
Fintraffic Liikennetilanne – lähialueen tieliikenteen tiedot, kelikamerat ja paljon muuta
Valmiit mainosbannerit käyttöösi
Liikennetilanne-palvelu
Usein kysyttyä Liikennetilanne-palvelusta
Liikkumisen tietopalvelut
NAP - liikkumispalvelukatalogi
Yleiset käyttöohjeet ja käyttöehdot
Välityspalvelut
Joukkoliikennetoimijat
Välityskeskukset ja taksiliikenne
Merenkulku
Kutsuliikenne (DRT)
Vuokra- ja yhteiskäyttöpalvelut
Pysäköintipalvelut
Asemat, satamat ja terminaalit
UKK
Tietosuojaseloste
Validointi- ja konvertointipalvelu
Joukkoliikenteen tietopalvelut
Digitransit
Koontikanta
RAE
Tiedotteet
Töihin meille
Valikko
Etsi
Main navigation (fi)
Tietoa meistä
Show next level
Fintraffic lyhyesti
Liikennevisio 2030
Strategia 2023-2027
Show next level
Fintrafficin toimintaympäristö
Fintrafficin tarkoitus
Fintrafficin keinot
Fintrafficin tavoitteet eri liikennemuodoissa
Fintrafficin arvot
Tavoitteita hallituskaudelle 2023-2027
Show next level
Näkökulmat hallitusohjelmaan
Fintrafficin hallitusohjelmatavoitteet
Taustaa hallitusohjelmatavoitteisiin
Hallinto ja johtaminen
Tytäryhtiöt
Yhteystiedot
Fintrafficin tarina
Hankinnat
Liikennemäärät
Show next level
Maantieliikenteen raportit
Tieliikennemäärätiedon tuottaminen
Taloustiedot
Vastuullisuus
Show next level
Turvallisuus
Ympäristö
Ihmiset
Talous
Eettinen ilmoituskanava (Whistleblowing)
Medialle
Uutishuone
Show next level
Fintraffic Podcast: Tietoa liikenteeseen
Vuosikertomukset
Show next level
2023
2019-2022
Fintrafficin kehittäjäkumppanit
Lennonvarmistus
Show next level
Lyhyesti lennonvarmistuksesta
Lennonvarmistuksen strategia
Show next level
Lennonvarmistuksen kärkihankkeet
Lennonvarmistushankkeiden EU-rahoitus
Palvelumme
Show next level
Palveluehdot
Show next level
Lennonvarmistuspalvelumaksut
Ilmailutiedotus
Dronen lennättäjille
Show next level
A2-lisäteoriakoe
Lentoesteet
Ilmatilan varaajille
Lentoon 2022 webinaari
Lennonvarmistus
Show next level
Radioliikenne
Lennonneuvonta
Lentopelastuskeskus
Ilmatilanhallinta
Tekninen lennonvarmistus
Kansainvälinen toiminta
Vuosikertomus
Avia College
Show next level
lennonjohtajaksi
Yhteystiedot
Show next level
Yhteystiedot
Asiakaspalaute
(external link, opens in new window)
Raideliikenne
Show next level
Lyhyesti raideliikenteenohjauksesta
Show next level
Raideliikenteenohjauksen strategia
Vuosikertomukset
Raideliikenteenohjauksen strategia
Rautatieliikenteenohjaus
Show next level
Liikenneohjaajakoulutus
Kapasiteetinhallinta ja liikennesuunnittelu
Show next level
Materiaalit
Liikennesuunnittelun yhteystiedot
Matkustajainformaatiopalvelut
Käyttökeskustoiminta
Tietojärjestelmät
Show next level
JETI
Show next level
Ohjeet
KUPLA
Show next level
Ohjeet
Usein kysyttyä
Tiedotteet
LIIKE
Show next level
Ohjeet
RUMA
Show next level
Tiedotteet
Käyttäjät ja käyttäjätunnukset
Web-sovellus
Mobiilisovellus
Koulutusaineisto
Koulutussovellus
Häiriötilanteet ja varajärjestelmät
FAQ - usein kysyttyä
Tietosuojaseloste
Liikenteenharjoittajan tekniset rajapinnat
Yhteystiedot
Tieliikenne
Show next level
Lyhyesti tieliikenteenohjauksesta
Tieliikenteenohjauksen strategia
Tieliikenteenohjauksen palvelut
Show next level
Automaattivalvonta
Avo-osuus
Liikennevalot
Liikenteenmittaus
Liikenteenohjaus
Rajanylityspaikat
Tiesää
Tunnelit
Hankkeet ja kehittäminen
Show next level
Vuosaaren tietunnelin teknisten järjestelmien uusinta
Yhteystiedot
Meriliikenne
Show next level
Lyhyesti meriliikenteenohjauksesta
Meriliikenteenohjauksen strategia
Alusliikennepalvelut
Show next level
Ilmoita purjehduskilpailusta ja muista tapahtumista
Turvallisuusradio
Show next level
Tietosuojaseloste
(external link, opens in new window)
Kansainvälisten merialueiden valvonta
Radionavigointipalvelut
Master's Guide
Keskukset
Hankkeet ja kehittäminen
Show next level
Maritime Data Space (MDS)
eVäylä
Merenkulun tiedonhallintajärjestelmä NEMO
MaDaMe
Sustainable Flow
ORMOBASS
DigiMar
Päättyneet hankkeet
Yhteystiedot
Show next level
Anna palautetta
Tallennepyynnöt
Hyödyllisiä linkkejä
Liikenteen dataekosysteemi
Show next level
Ajankohtaista
Liikenteen dataekosysteemin keinot ja hyödyt
Liikenteen dataekosysteemin sääntökirja
Mukaan dataekosysteemiin
Työryhmät
Fintrafficin rooli
Tapahtumat
Show next level
Liikenteen ja logistiikan digikuuri 2023
Developer Day 5/2023
Fintraffic Developer Day 2022
Liikenteen dataekosysteemin vuosi 2021
Julkaisuja
Show next level
Datatalous luo satojen miljoonien eurojen arvon liikenteessä Suomessa
Logistiikan digitalisaatio
Liikenteen data- ja kehittäjäpalvelut
Show next level
Fintraffic Mobiili
Fintrafficin datapalvelut
Show next level
Miksi hyödyntäisin Fintrafficin dataa?
Näin hyödynnät Fintrafficin dataa
Tuo datasi tarjolle Fintrafficin alustoille
Datakatalogi
Käyttöehdot
Staattiset tietoaineistot
Tiedon tuottajien ohjeistukset
Liikennetietoa helposti omiin kanaviisi
Show next level
Opas.matka.fi – pysäkkinäkymät
Opas.matka.fi – reittihaku
Fintraffic Junalähdöt -palvelun aikataulunäytöt
Fintraffic Liikennetilanne – lähialueen tieliikenteen tiedot, kelikamerat ja paljon muuta
Valmiit mainosbannerit käyttöösi
Liikennetilanne-palvelu
Show next level
Usein kysyttyä Liikennetilanne-palvelusta
Liikkumisen tietopalvelut
Show next level
NAP - liikkumispalvelukatalogi
Show next level
Yleiset käyttöohjeet ja käyttöehdot
Välityspalvelut
Joukkoliikennetoimijat
Välityskeskukset ja taksiliikenne
Merenkulku
Kutsuliikenne (DRT)
Vuokra- ja yhteiskäyttöpalvelut
Pysäköintipalvelut
Asemat, satamat ja terminaalit
UKK
Tietosuojaseloste
Validointi- ja konvertointipalvelu
Joukkoliikenteen tietopalvelut
Show next level
Digitransit
Koontikanta
RAE
Tiedotteet
Töihin meille
(external link, opens in new window)
Suomeksi
På Svenska
In English
Uutiset
Fintrafficin tekijät: Lopputyö toi näkyväksi meriliikenteenohjauksen työn merkityksen taloudellisesta näkökulmasta
Ke, 27.03.2024 - 09:42
Fintrafficin vuosi 2023: Liikenteenohjauksen palvelut toimivat läpi vuoden laadukkaasti ja digipalveluiden kehitystyö eteni
Ke, 27.03.2024 - 08:59
Fintrafficin meriliikennekeskus esti viime vuonna 13 mahdollista alusten karilleajoa
To, 21.03.2024 - 06:57
Fintrafficin meriliikenteenohjauksen kehityksessä edetty isoin askelin - kurkistus vuoden 2023 kehitystyön kohokohtiin
Pe, 15.03.2024 - 12:53
Fintrafficin meriliikenteenohjaus mukaan kansainväliseen Open Risk II -hankkeeseen: tähtäimessä innovatiiviset riskinarvioinnin ja -hallinnan työkalut merenkulun turvallisuuden parantamiseksi
Ti, 12.03.2024 - 10:41
Fintrafficin meriliikenteenohjaus mukaan kansainväliseen BESPORT-innovaatiohankkeeseen - tähtäimessä entistä ekologisemmat satama- ja logistiikkaketjujen toiminnot
Ti, 30.01.2024 - 09:23
Alusliikenteen kohtaamis- ja ohittamiskieltoalueiden tarkastusprojekti valmistui: loppuraportissa 18 uutta alue-ehdotusta Suomen rannikolle
Ma, 08.01.2024 - 07:09
Saimaan syväväylän sisäinen liikennekausi päättymässä - myös alusliikenteen valvonta talvitauolle
Ke, 03.01.2024 - 10:42
POLO Port Activity käytössä jo yli 20 satamassa ja noin parissa sadassa eri organisaatiossa
Pe, 29.12.2023 - 14:11
Fintrafficin meriliikenteenohjaus mukaan DigiMar-projektiin kehittämään uusia navigointiturvallisuutta edistäviä oppimistyökaluja
Pe, 29.12.2023 - 09:48
Sustainable Flow -hanke etenee - tähtäimessä satamatoimintojen CO2-päästöjen vähentäminen
To, 07.12.2023 - 11:48
Suomen turvallisuusradion, Turku Radion, VHF-kanavaan tulossa muutos 20.11.2023
Ma, 20.11.2023 - 06:51
Perämerellä alkamassa palautteen kerääminen talveksi poistettavien turvalaitteiden karttamerkinnöistä
Ke, 15.11.2023 - 06:10
Suomen alusliikenteen uusi Master’s Guide -palvelu avautunut käyttäjille
Pe, 10.11.2023 - 10:35
Suomen alusliikenteen uusi Master’s Guide -palvelu avautuu käyttäjille 10.11.
Ti, 07.11.2023 - 10:22
Suomen rannikon alusliikenteelle saadaan tällä viikolla käyttöön täysin uusi palvelu, kun Fintraffic Master’s Guide avautuu käyttäjille pe 10.11.
Tämänhetkinen sivu 1
1
Go to page 2
2
Go to page 3
3
Go to page 4
4
Go to page 5
5
Go to page 6
6
Go to page 7
7
Seuraava sivu
Siirry viimeiselle sivulle